✲゚*:₀。 社企小清新。博愛 Cafe 。₀:*゚✲

下午1:30

因為在附近上堂,落左堂唔想咁快返屋企,
住附近的朋友仔,推介我去博愛Cafe 午膳加上網,話平靚正又有Wifi,
初時我聽到想鬧鬼佢,叫我去醫院嗎?


去到先知係社企Cafe, Sorry 囉!
因為不是正式的餐廳,食物選擇比較少,大路的有蛋糕,即制Waffle 及 飯餐,
加埋十種以內吧,價錢公道,就我今日的蛋包飯套餐,只是 $42而已!
我從四款飯餐選了蛋包飯,蛋是薄薄一片的,沒有流心半熟等花巧,包著雞粒炒飯,
味道比較Plain,勝在不油膩而份量足!

餐飲揀左杯香蕉朱古力奶,朱古力嚟到有畫花,圖案紋理清晰,味道不算太甜膩,
只是温度温温吞吞不夠熱,要扣分喔!

整體來講我滿意的,環境都叫靜,又有wifi,但只限平日四時之前,
因為四點後,餐廳旁的小組室有活動,家長小朋友亂作一團,我會形容為放監!
而嗰班阿太都唔好得幾多,講野大大聲,我其實只想靜靜上下網,
我唔想知佢阿女用咩牌子屎片,但因為太大聲我聽得好清楚!

所以想靜就自己睇住時間啦!


博愛Cafe
天水圍天恆邨停車場大樓A翼5樓2號  26730345
恆站落過行人天橋,右方有電梯直上





For Collaboration and Invitation,
Please send to : littlecatt@gmail.com
FB Page: Kawai / Small Talk Corner 
BlogspotTheZtyleBeautylifeFanPiece
BECB@BeautyexchangeOpenrice
She.comU lifestyleWeshare

You Might Also Like

0 意見

Like Me Facebook