。o゚☆。斷食營同學會之不斷食聚會 ❤ 無肉食 ☆。o゚

下午1:30

因為緣份的安排,我曾經多次出走到台灣斷食,
呢個營改變左我的下半生,令我對食物都有反思....
上星期我人生的其中一位恩人蘇老師同蘇媽媽來港旅行,一班不同期的學生來次聚會....

最後選址北角的無肉食

位於堡壘街的猶如清泉,短短一條街有兩間素食店,而無肉食是以自助餐為招來....
價錢幾相宜的,午餐 $68 任食三小時,而晚市是$108  ,不設加一


裝修走簡約路線,木枱有點似學生飯堂,大概可以坐到100人,店子中間位置放食物枱....

店方準備了大概20款的熱盤,另有白飯,湯,甜品,飲品(檸檬水及花茶)全部都是任食的,食物會不斷的補給,但可能會轉款式,我在剛到場時拍了一圈....





冷盤 有水果沙律,Pizza, 薯仔沙律
如食物含蛋奶會有牌子標示...

沒有魚生的腐皮壽司卷...

甜品有南瓜唔知咩,湯圓,仲有好幾款中式的糕點!

呢度係自助形式,一個碟用到最後,享用完畢需自行收拾杯碟餐具到餐具收集處。

我先拎左一圈冷盤,為免太多醬汁不好拍照!
腐皮素壽司有淡淡豆香,幾特別,冷拌豆腐用百福豆腐醬汁帶甜,
吸油力強的茄子竟然不太油膩,我同枱的同學都好喜歡!

春卷足料,但外皮偏硬可以放棄,Pizza 上面舖了有大量蔬菜配料,
因為無芝士所以口感乾身,蛋黄醬薯仔沙律唔會好濕,幾合我口味!
最喜歡雜菜沙律,有大量的水果,伴著酸酸地的沙律醬,感覺好清新!

熱食都食左幾次,但忘記了只影了一張,總括來說,菜式是比較家常的,不會太花巧,
而且新鮮菜居多,幾乎沒有假肉素肉的出現!我不太喜歡素肉,所以我OK呢度的食物!

最後仲有甜品,雖然都是中式糕點,但款式都幾多,
有南瓜西米露,湯圓,馬蹄糕,杞子糕,紅豆糕等以供選擇!
味道正常沒有太大驚豔或驚嚇!

仲有自家製的糯米糍,入面是流心餡,口感煙韌,不過餡料略甜(奶味重)一件就夠!

一班同學談天說地實在高興!
只是身為搞手的我有點累,因為時間太趕好多事也未能做到最好!期待再次的聚餐!

未試之前,我睇到Openrice的評價比較差,我都有擔心㗎,因為我是搞手,
但食過之後,我覺得食物也不錯,而且真係抵食,唯一要彈就是食物保持温度上要再加工夫。

在此多謝餐廳老闆幫忙,留了2/3的位置並協助我們Set 場及拍照等事宜!

如果你喜歡食清新系的菜素食,我十分推介你來這裡試試,
但你喜歡吃炸芋頭魚素肉那種的話,這裡可能不是你杯茶了。


無肉食 Ahimsa Buffet
北角堡壘街10-16號華曦大廈地下B舖  2528 2368





For Collaboration and Invitation,
Please send to : littlecatt@gmail.com
FB Page: Kawai / Small Talk Corner 
BlogspotTheZtyleBeautylifeFanPiece
BECB@BeautyexchangeOpenrice
She.comU lifestyleWeshare

You Might Also Like

0 意見

Like Me Facebook