♥ Eatable ✿ 獨一無二的藝術品 ✿ ATUM Desserant ♥

下午1:30

之前同朋友S 去過尖沙咀店的 atum restuarant 食生日飯,因為事前沒有做功課,
去到才知道尖沙咀店是沒有甜品畫,害我們好失望,
這天晚上,我們兩位女生再約去銅鑼灣一試!


我地揀左 Improvisation ($348/2 person), 就是這裡最出名的有廚師即場表演的甜品畫,
呢個價錢仲會包兩杯飲品,及另需加一。
呢度高身 Bar 台大概可以坐到十個人,未到的時候可以在旁邊的梳化等候!

等左大概十分鐘,就可以坐上bar 台!事實是我朋友遲到,所以我坐左旁邊等她!
先送上一個用Test tube 上的 welcome drink, 是石榴果汁,味道清甜不酸,可收清味蕾之效~

正式開始甜品畫,第一步是先選圖畫的底色,可選黑白灰,而灰色是半透明的!
之後廚師會逐一介紹用到的顏料(食材), 一點一畫把它們放在畫紙上,
這些都是店家自製份子化的食材!而且這些不單是色素,每種也有不同的味道,
而且味道像真!

仲有液態氮化的雪糕,因為雪糕的水份遇到液態氮就會冒煙,好似仙境咁好得意~
最後仲可以寫上自定的文字,好適合情侶生日或紀念日等等紀念性的日子來方訪!
液態氮了的雪糕比較易溶化,店員也建議我們先吃雪糕,竹炭雪糕少少甜,似烤過的味道~

呢幅就係我地的完成品,我覺得好靚靚!用了簡單的點線面,成品一點都不簡單!
而且我有望過同旁邊的那幾幅風格都不一樣!是獨一無二喔!

每一款的食材都甚有水準,橘子味的果凍甜中帶酸,香蕉忌廉,抹茶蕨餅煙煙韌韌,
我最喜歡是百香果辣椒奶凍,勁酸又辣,果真百般滋味在心頭!
另外黑朱古力脆片都是值得留意的,口感有趣,有點烤過的感覺,帶有朱古力回甘味道~

因為過了母親節不久,所以這晚有兩塊糖霜曲奇是女性化的唇膏及花花!

附送的飲品我揀了70%朱古力!原因是我在等朋友時,我聞到好香的朱古力味,
令我的朱古力癮起了!她們是用原粒的朱古力打成,所以味道超濃郁,
濃郁的情況是,我看廚師表演就放著,不一會朱古力上面有一片薄薄的衣!

最後仲有咸蛋黃雪糕做結尾!
雪糕冰感稍重,間中會食到少量冰粒,但真的很似咸蛋黃!好特別!

雖然我們沒有吃晚餐,空肚來的,但份量都幾足,食完是會挺飽的!
店員主動幫客人影相留念,開始前又會問有沒有食物敏感,挺多加分位!

ATUM Desserant
銅鑼灣駱克道459-461號The L. Square 16樓  2956 1411





For Collaboration and Invitation,
Please send to : littlecatt@gmail.com
FB Page: Kawai / Small Talk Corner 
BlogspotTheZtyleBeautylifeFanPiece
BECB@BeautyexchangeOpenrice
She.comU lifestyleWeshare


You Might Also Like

0 意見

Like Me Facebook