✲゚*:₀。 超抵價試 der formula 更生細胞療程。Dream Beauty。₀:*゚✲

下午1:30

對於去美容院做療程一事,我是有點揀擇,因為我好宅,又肴底。
第一考慮療程會用到的產品,之後就是美容院會唔會好硬銷,我真心會唔高興!
最後是美容師對療程的熟悉,因為我真係每一分鐘都可以有問題~

今次我來到了Dream Beauty 親身試她們的 der formula更生細胞療程
基本的清潔療程不論男女也需要,新陳代謝不佳會令到膚色不均,
定期的煥膚可以加快角質的脫落,勤力的話,可以改善毛孔!

Kawai 明顯是衝著今次合作的品牌 der formula 而來,
事緣之前有幸一試它們的B5 精華,極之喜歡,加上今次療程定價好抵,懶得自己做~~
療程會用到一系列的 der formula 的產品,直接用上面見真章!


開始煥膚療程前,美容師先用再生潔面乳液先卸妝及潔面,
深層清潔毛孔和去除老化角質,有效改善皮膚偏黃及減淡色斑。

清潔完之後就用上 G20 Treatment Peel 一套有兩個 Step,
第一個步驟就係在面上塗上甘醇酸等待吸收,每片有3ml 的AHA,以獨立包裝的方便衛生!
Kawai 鼻上的毛孔好大,所以美容師在鼻上多塗幾遍,
雖然是AHA,但感覺是正常的小小吉吉地,好快就過唔使吹風扇!

之後就是塗上Step 2 中和液,平衡返酸鹼值,抹完已經立即見到皮膚黃氣少左,
D 白頭粉刺出晒黎 Say Hello, 美容師一抹就乾淨晒!

之後會用B5 Serum 全面打底 再 敷上 深層清潔面膜(T zone) 及 保濕面膜 (面頰)
產品含高嶺土成份,可進一步吸走面上多餘油脂及污垢,有效控油及預防暗瘡形成~

效果圖:右圖是拍於療程後未用護膚品前,明顯見到鼻頭的毛孔有改善!
而且面色都均勻了不少~

最後會用返 der formula 的產品簡單護膚!所需時間大概是45分鐘~
其中的長效保濕防哂霜  PA+++MOISTURIZING UV PROTECTOR SPF50+ 好值得一提~
佢係二合一的配方,集合了物理及化學防曬,而且質地唔太笠身!
高效防曬,全面隔絕 UVA 及 UVB 紫外線。穩定維他命 C,防曬同時淨白。

好啦!一直講好抵,我聽完價錢立即話寧願俾人做,懶得就懶~
呢個der formula Treatment 只是 $388/3次(每人只限用一次,原價是 $2700喔),
仲會送一支全新的深層清潔面膜貨裝(50g)俾你拎走!
如果同我一樣係目標為本,覺得環境整齊就ok 的,我覺得係 Deal able!


AHA小知識
AHA 比 BHA更優勝,因為AHA是由天然物質中提取的酸,更為親膚~
基本上可去除老化角質,平衡面部油脂分泌,從改善毛孔阻塞和黑頭粉刺的增生的問題。
同時間,提升面部膠原蛋白和肌膚吸收能力,改善面部暗瘡、色斑和擊退皺紋。

更多產品資料,可按以下連結 der formula 官方網頁/ Facebook
療程由 Dream Beauty 提供

Dream Beauty (link here)
九龍佐敦白加士街29-31號嘉士商業大廈14A  2736 0319 (需預約)



For Collaboration and Invitation,
Please send to : littlecatt@gmail.com
FB Page: Kawai / Small Talk Corner 
BlogspotTheZtyleBeautylifeFanPiece
BECB@BeautyexchangeOpenrice
She.comU lifestyleWeshare

You Might Also Like

0 意見

Like Me Facebook