♥ 天水圍新北江探險記 二 ✿ 明洞 ♥

下午1:30

Kawai 家住屯門十多年,不過我是老是常在屯門元朗玩蕩失路,
所以人家問到有咩好食,我只是識答屯門市中心那幾間店,都真係好悶下~
其實我返到屋企係落樓下都覺得遠,這些好像是叫宅還是廢物吧!

因為這幾星期都要窩在天水圍開會及上課,馬死唯有落地行,被迫出去食飯了!
所以這個系列是會不停出現,直至我做返中環人吧!

這天放學後已經快7點,家中主廚罷工,我就去左新北江找吃了!
老實說,新北江真的好混亂,一年多前因為要食紫薯手抓餅而入來,這次已經又亂了,
也好,可以亂打亂撞看看有什麼好吃的!

最後落戶了明洞,好明顯明洞是賣韓國食物吧~
店員先送上兩小碟前菜黑豆甜甜的很好吃,又不會太淋,
泡菜酸酸辣辣味道正常,作為開胃菜也不錯。


我點了泡菜豬肉湯飯 $47
個泡菜湯酸酸辣辣地味道正常,入面有好多泡菜同埋有豆腐,
而豬肉係用五花腩片,鍋裡都有成七八塊完整的,
不過湯就唔係太熱了,屬於即時入得口的温度,食到尾聲發現蛋白也未能煮熟。
價錢對得住份量,屬於抵食,除左主菜湯飯外,仲會跟白飯一碗,前菜2碟,飲品一罐。
女仔食完會飽,就算不夠的話,加炸雞紫菜包飯都是十多廿元,
多D人食可以叫到成台好震撼的畫面都係人均幾十蚊。

除左環境比較混亂下,風格有點似葵廣外,賣衫隔離係食甜品,3C隔離係食米線,
呢類商場買少見少,都有其特別之處喔!

明洞
天水圍天湖路1號嘉湖新北江商場1樓原宿地帶D3號舖




For Collaboration and Invitation,
Please send to : littlecatt@gmail.com
FB Page: Kawai / Small Talk Corner 
BlogspotTheZtyleBeautylifeFanPiece
BECB@BeautyexchangeOpenrice
She.comU lifestyleWeshare

You Might Also Like

0 意見

Like Me Facebook