(。◕‿◕) 抹茶系 ❤ Say Cheers to Cheese ❤ Tokyo Milk Cheese Factory (◕‿◕。)

下午1:30

早前,其中一位吃貨朋友生日,而這小朋友對甜食特別是蛋糕的要求都好嚴格,
所以呢D重任都係留俾其他人,我唔想友人每年生日都記得唔好食的蛋糕,哈哈~

最後朋友仔揀左Tokyo Milk Cheese Factory 的出品,仲要係限量版的抹茶芝士蛋糕

大概六吋左右大小,售價$248, 睇價錢係偏貴因為真係好細個,
不過過江龍又要俾呢樣個樣加盟費,成本俾返消費者是必既,加上一年一次都OK 啦!


賣咁貴的蛋糕,店方會俾足包裝,包括左乾冰同銀色的保溫袋

我地買左藍毛毛的蠟燭(另購自美心西餅$18),點上蠟燭就開始唱生日歌了!
根據資料,呢個芝士蛋糕用上宇治抹茶,法國 Cream Cheese, 北海道牛奶等材料組成,
我地放左入雪櫃冷藏,所以拎出黎切開時個質感有少少似雪糕,
上層綠色的是有混合抹茶口味的,而下層就原味的芝士蛋糕我地有10幾人,
一人一匙直接食,感覺都幾細,而味道方面牛奶味偏重帶點點茶香,質感軟滑順喉,
而我就不太喜歡奶味,所以食一兩啖可以的,食好多就唔太得啦~
(其實一轉眼已咩都無了,得返張包裝紙。)

 Tokyo Milk Cheese Factory

上環德輔道中323號西港城地下4-6號舖
屯門屯隆街3號屯門市廣場1樓中庭Kiosk3





For Collaboration and Invitation,
Please send to : littlecatt@gmail.com
FB Page: Kawai / Small Talk Corner 
BlogspotTheZtyleBeautylifeFanPiece
BECB@BeautyexchangeOpenrice
She.comU lifestyleWeshare


You Might Also Like

0 意見

Like Me Facebook