・ღ 手工啤酒 X 熱狗 ♥ Doodie Cafe Bar ღ・゚

下午1:30

Kawai 係出左名的澱粉質女孩,每日都要食過澱粉質才安樂呢!
星期六一早約左朋友去城門谷游水,游完水又係時候放飯啦!
咁耐無操水都贏左少少,的確係需要請我食野慶功,一於就去食我喜歡的澱粉質!正!


荃灣其實都幾多特別野食,普遍價錢都唔會好貴,朋友揀左呢間叫Doodie cafe Bar,
日間的話有意粉同熱狗食,而夜晚就會搖身一變為酒吧,除左有手工啤仲會有Bartender Cocktails 賣,如果想飲兩杯就最好夜晚六時後了。
牆上寫著小店的全日餐牌,價錢都算大眾化,另一邊放著多款的手工啤,
酒精度由3%至 20%也有,而且店員也對各款手工啤酒的口感味道都非常清晰,
只要講出大概口味喜好,就可推介到相應的啤酒。

因為我不太飲酒,店員提議我一試St.Louis Peach 口味的 Cider,酒精濃度應該是3%,
飲落其實似汽水,甜甜的桃味甚為清新,易入口的,並沒有太明顯的酒味。

雙重松露熱狗
是這裡的名物,烘得微暖的豬肉腸上加上松露醬,嫩滑炒蛋及黑松露醬,
雖然黑松露比較少,但因為醬汁已混合了不少的松露,所以入口滿滿的松露香,甘香醇郁,
令人難忘,我直覺黎明會喜歡的口感,哈哈!

午市加錢的Poutine芝士牛肉汁薯條,薯條以啤酒浸過,效久了入口依然脆身有少量麥香,
芝士醬甜甜地加埋牛肉都幾惹味。不過想食真。啤酒味最好單吃吧!

香煎牛舌也是這裡的小食,睇吸油紙好似好油膩,但入口就剛剛好不算太油膩,
而且牛味都幾香濃,肉質鬆軟,咬開都仲見到中間是一抹粉紅色的!

店員仲送左幾隻店家自己醃製的唐老鴨舌,係用酒浸嘅,
入口有濃濃的中國酒味(類似花雕酒那種吧),爽口彈牙再加上辣辣地都幾特別!
呢個係Off menu,想食就要問喔!

以為要尖沙咀才有好的Bar & Resturnt,估不到荃灣都找到吧!
一站式滿足酒鬼或非酒鬼的朋友,環境舒服,食物份量多價錢合理,性價比都幾高。
星期五六仲會開到凌晨五點呀!


Doodie Cafe Bar
荃灣富華街9號運通洋樓地下 





For Collaboration and Invitation,
Please send to : littlecatt@gmail.com
FB Page: Kawai / Small Talk Corner 
BlogspotTheZtyleBeautylifeFanPiece
BECB@BeautyexchangeOpenrice
She.comU lifestyleWeshare

You Might Also Like

0 意見

Like Me Facebook