・ღ 精緻的三層和風便當 ♥ 大蔵季節料理 ღ・゚

下午1:30

忙了成個月的大Project 終於完成,同事們決定用公數食餐好的慶祝!
最後揀左呢間平時夜晚係食Omakase 餐廳食午餐!


平常夜晚要千元的人均消費,而午市就平了一截,套餐索價大概由200-300左右....

因為套餐都會包茶碗蒸,前菜,沙律,餐茶等...
我地落左單,店員就先送上前菜及茶碗蒸!
茶碗蒸加入了蟹肉同菇一起蒸,味道清甜,質感嫩而不老身,
好吃的前菜令我更期待這一餐慶功飯....


我揀左呢個大蔵壽司便當,因為一盒三層可以滿足我多個願望,
樣樣都想試,但眼闊肚子窄喔!而且用抽屜上特別又吸晴!

先影下相,三層包括左上層的刺身三色,中層壽司三件,卷物三件,同埋下層的魚生飯!

最上層的係三色刺身,今日有厚切鮮味十足的帶子,肥美的三文魚腩 同埋 中拖羅!
中拖羅無根的,不致入口即溶,但都好好味!
留意刺身旁的紫蘇花伴碟,加落醬油味道會更好!

中層有鐵火卷,魷魚壽司,甜蝦壽司同赤鯥魚壽司,
當中最深刻是魷魚壽司,味道鮮甜不笠,而且份量剛剛好。

最下層是三文魚子,吞拿魚蓉 及海膽飯,三樣魚生都好新鮮,
三文魚子鮮而不腥,咬落會逐粒爆開,海膽入口即溶,再加埋吞拿魚蓉,
我開始覺得飽,但都要食到清碟呀!

紫蘇花加醬油

以為完左點知仲有迷你天婦羅附送,大蝦辣椒南瓜披上薄薄的金黄大衣,
入口卻不太油膩,可以食到南瓜的濕潤,大蝦的彈牙及辣椒的酥脆口感。

最後,真的最後了,有師傅自家製的芒果芝士蛋糕,小小的一片卻帶著芒果獨有的清甜,
再加埋餐飲(可選茶或咖啡),一份豐盛的慶功午餐就此完了,嘆完又係時候返去開工了。

整體來說,呢個寶箱咩都有少少,可以滿足心多多的朋友,
定價三百多,日日食就當然貴左啲,(我只是打工仔喔)
餐廳地點同環境都幾適合同同事食飯慶功等的!最好係屈老闆請,更Happy , Yeah !

大蔵季節料理 Okura Japanese Restaurant
銅鑼灣軒尼詩道525號澳門逸園中心7樓  2377 0228






For Collaboration and Invitation,
Please send to : littlecatt@gmail.com
FB Page: Kawai / Small Talk Corner 
BlogspotTheZtyleBeautylifeFanPiece
BECB@BeautyexchangeOpenrice
She.comU lifestyleWeshare

You Might Also Like

0 意見

Like Me Facebook