♥ 敗家試用誌 ✿ 香薰寶藏 ✿ DK Aromatherapy ♥

下午1:30

識我的都知我呢排係瘋狂去DK Cuppa Tea食Tea Set,
次數係多到連Mr.K 都話成日去,唔知有咩好玩~
結果,我上次帶左佢一齊去,自己感受好過我講一千句,雖然我講野都幾中肯!哼!
其實,DK Cuppa Tea 之外,店內的香薰才是一個我的大寶藏,
所以今次我係介紹我在 DK Aromatherapy 買過的護膚品及香薰呢!


DK 開始供應 Tea Set 都唔係好耐,我係食Tea Set 而識店主的,
應該有半年時間,她也亦不是Kawai唯一識的香薰治療師。

先講下自己過咩:
因為失眠買過香薰,安眠藥係快,以前都食過只可以說不是我第一選擇。
成日食雪糕搞到大腿淋巴塞到癲,有買過按摩油返屋企用。
仲有,朋友S 的主婦手,本來爛到拎唔到筆的手,第二日埋左口,我睇到相都好驚訝!

失眠我係即晚已經訓到,大腿就按左一兩晚淋巴已經開始鬆。
香薰是根據你形容同埋喜歡的香味即場mix 的,問題不同配搭也不同喔!
而按摩油我用的是 Slimming Detox Massage Oil(應是百幾蚊,可直接買的)
(竟然搵都張EPS 單~)


除左香薰油按摩油外,呢次食Tea Set 我發現有護膚品,仲要係市面唯一的沒油份的精華!

海洋骨膠原Marine collagen  (試用品)
由海藻提煉而成,有豐富蛋白質, 容易被人體吸收。
此外海藻更蘊含豐富維他命,礦物質,葉酸,泛酸,氨基酸,都是皮膚必須的元素。


25歲開始人體新陳代謝會減慢, 導致體內的骨膠原會漸漸流失,今皮膚出現很多顯著改變,
例如會失去彈性及傾向性下垂,海洋骨膠原具天然抗衰老,抗氧化功能,可令皮膚细胞再生,並且能鎖緊水份及減淡细紋,增加皮膚彈性,帶來白滑光澤的亮麗肌膚。


啡色透明樽身後面印有最佳使用日期,不過天然野都係愈快用完愈好。

係用吱吱的瓶口,每次輕易拎到適合的份量,亦方便使用。

海洋骨膠原可塑性高,不單可直接當精華使用,亦可混合各種材料調配不同的護膚產品。
天然的海藻提取物,質地清爽不油膩,一推即時吸收,並不會為肌膚帶來負擔,適合任何膚質天天使用。

我比較常用的方法,就是用作護膚精華,以4滴塗於面部, 頸, 眼部 再用3滴塗於頸部。
另外就是在敷面膜前先用塗海洋骨膠原作打底,令面膜更吸收,提昇面膜功效。
單塗的話睇相就唔太明顯,但敷埋Mask 就滋潤度係明顯高左好多!
(呢個Mask 我覺得廢廢地打算掉,搵佢試就最公平,sorry)

用了一段時間,總括來講泛紅的情況有改善(不是一時三刻)
我喜歡分子夠細小,補水能力強,易吸收唔笠,但因為沒油份好最好要補一層薄身面霜。
店主建議可加入泥膜或用它作DIY護膚品的原材料,只不過Kawai 未試過。

Overall 我都幾喜歡呢度的產品,幫到自己的永遠都係最重要!


DK Aromatherapy
上環新街市街19號地舖
中環士丹頓街16A地下

  


For Collaboration and Invitation,

Please send to : littlecatt@gmail.com

You Might Also Like

0 意見

Like Me Facebook