・ღ 首爾牛奶配濟州蜜柑爆谷 ♥ Sweet Monster ღ・゚

下午1:30

近幾個月都見到好多朋友仔, 不約而同 Post左 同呢隻藍怪獸同雪糕一齊影的相片,
早前,經過太古城中心IT 入口終於俾我見到,真身好高好大隻,差不多掂到商場頂!


Pop Up Store 以藍色為主題顏色,燈箱印著餐牌,旁邊亦不有好多插畫,
Sweet Monster 家族有齊高矮肥瘦好得意。

呢個就係我成日喺朋友啲相見到嘅藍色公仔,我對大公仔係無免疫能力喔~
而且企喺佢身邊我好瘦!嘻嘻!

Sweet Monster 雖為Pop Up Store,但口味絕對多,
雪糕都可以揀杯裝或脆筒裝,仲有飲品,爆谷等食物。

一開始我已經睇中了爆谷雪糕系列,店員仲俾我試食爆谷,
我試左幾種味後揀左濟州蜜柑爆谷
蜜柑爆谷入口有橙的清甜味,食食下又感到少少咸,味道都幾特別又清新,
雪糕係用 75% 的首爾牛奶打成,奶味香濃密度就有拉力,真材實料的雪糕。

朋友揀左提拉米酥雪糕,單睇好似多左啲朱古力粉喺牛奶雪糕面,
但食到中間會發現有咖啡,軟芝士同手指餅乾碎,加埋濃郁的雪糕,其實好好味!
而且脆筒無通風,食到尾都脆卜卜。

除左食雪糕仲有不同小食可以帶返屋企慢慢品嘗,
小食除了爆谷仲有韓國大熱的蜜糖杏仁粒。

濟州蜜柑爆谷係我嘅心水選擇,唔甜又特別,
所以我買左大桶裝返屋企,仲揀左粉紅色外盒。

Sweet Monster
旺角亞皆老街8號朗豪坊三層10-19號舖
尖沙咀廣東道30號新港中心1樓115-116號舖
沙田沙田正街18號新城市廣場412號舖
屯門屯隆街3號屯門市廣場一期2樓2232號舖
觀塘觀塘道418號創紀之城五期(apm) C樓C-2舖i.t內
太古太古城道18號太古城中心1樓104-105 號舖





For Collaboration and Invitation,

Please send to : littlecatt@gmail.com

You Might Also Like

0 意見

Like Me Facebook