✲ (。◕‿◕) 書店內的精品咖啡店 ♥sensory ZERO(◕‿◕。)

下午1:30

記得不久之前去過黃枝記食飯,雲吞麵不錯而其中的花茶好好飲,花味清香,令人難忘,
一問之下這原來是香港仔的Sensory Zero 的花茶,所以一直都好想去再會這個令人傾心的花香,之但係,對於家住新界大西北的Kawai來說,香港仔真心有點遠(地鐵完仲要轉車)。
無意中知道誠品引入了 Sensory Zero,立即約朋友來個Late Lunch。


我是愛書人,當然也去過銅鑼灣誠品,老實說太古城的誠品閱讀氛圍更濃,
一路行來Coffee Shop,竟然見到有桌椅供顧客打書釘書,雖然只是Food Court 的六人桌,
覺得安排好貼心,至少可以坐低慢慢睇,企住打書釘企得耐都挺累人的!

行了一會終於見到 Coffee Shop 啦,位於在書店的小小的一角落,
門口放置了有一部白色的單車,好文青。

主餐牌只有四大張,分別是主食,包類同甜品,餐廳有提供手工啤酒,手沖咖啡及茶。



喜歡食All Day Breakfast 的我,見呢度有素食版的ADB $98 就一於試下
無左腸仔,多左大傘菇,雜菌,粟米芯同沙律菜,份量都幾多幾豐富,
雖然全部係菜,但都足夠填滿肚子,大傘菇入面有青蒜蓉醬同芝士,
菇厚身食落除了芝士香外,添了幾分蒜香,粟米芯雜菌無難聞的up味都幾好食。
一直都好喜歡會安排清新素食的Coffee Shop,加晒分。

這裡主打的是精品咖啡,所以大部分的咖啡都可以就客人口味喜好而調配。
我最後揀了Ginger Latte,奶泡打得綿滑,咖啡入面已加了薑粒,
咖啡味中帶有淡淡的薑辣味,辣味輕輕的刺激味蕾很特別。

除了咖啡入面會有薑粒外,亦會附上薑粒讓客人自行加進咖啡中,
不過沖上來的已是份量剛好,所以我也沒有加進去了。

朋友點了斑蘭Baguette,小法包烘到外層脆卜卜,加埋香濃惹味的斑蘭醬,
作為一個下午茶份量都幾適合,睇下書食件包落地大玻璃真係幾舒服。

同朋友一邊傾計一邊食下午茶,渡過一個愉快的下午都係$200左右,都不算太貴。

剛才同朋友講起話 ADB 隻碟好靚,白底藍花有景德鎮瓷器的感覺,
行出門口就見到可以買走,還可以配成一套,自創生活品味。 

在這間位於誠品的咖啡店,寧靜地享受美食,渡過一個下午,
看看書放空,才是都市人應有的生活態度!


Sensory ZERO
香港仔香葉街2號One Island South G01店舖
太古太古城道18號太古城中心地下誠品生活G014舖






For Collaboration and Invitation,
Please send to : littlecatt@gmail.com

You Might Also Like

0 意見

Like Me Facebook