。o゚☆。 雨中的早午餐 ❤ Granvile Island Hong Kong ☆。o゚

下午1:30

星期六,我同Mr.K 已一早想定節目,先去左西環食少少野再第二度玩!
自從地鐵堅尼地城開通,多了很多選擇,住大西北就算要去西環食早餐都變得好方便。


 我一心來高街找吃,因為上次我經過發現高街多了很多裝修有特色的小店,
日間感覺好似去了歐洲小旅行,行了一會,決定揀呢間行 vintage 風格的 Granville Island,
因為我先前都有同朋友食過大坑分店,覺得食物質素挺也不錯的。

星期六日是Brunch Menu,價錢由八十多元至百多元不等,隨餐會附上餐湯及飲品,
可以在優閒的環境下進餐,這價錢也算相宜吧!

先送上是日餐湯,只有一款,今日的是周打蜆湯。

事先講明我是不飲白湯的,因為早幾年飲過極難飲,有一堆未溶的東西在浮沉,
應該是奶粉吧,而且我不好奶味重的食物,因為Mr.K 說很好飲,我就試一口,
真係有蜆味,入口Creamy 但奶味不太明顯,每碗都有不少的食材,小蜆肉超滑身又鮮味。

Mr.K 揀了黑松露炒蛋($108),會跟多士,黑醋沙律菜,薯仔蕃茄仔等伴菜,
其實加加埋埋已經係一份足料的All Day Breakfast 了。

炒蛋上面的黑松露係超多,所以一上枱已聞到獨有的松露香,
蛋炒得滑身,好完美的組合!沙律菜用黑醋調味,酸酸的好開胃!

我叫左烤雞肉凱撒沙律(醬汁另上 $118),雞肉是烤過的,入口脆身香口唔鞋口,
而沙律菜份量屬於多,是整個碟底都是菜而且不是薄薄的一層,所以食完夠飽~

最後仲點了ShakShouka $98 (另加$15可加煙肉 雞肉或芝士)
底層係用蕃茄做 Base,再加埋芝士雞蛋及香草,上枱熱辣辣香噴噴,
雞蛋仲係半熟的,味道有少少辣好惹味,以烘脆的多士麵包點來食就最適合,單食有點咸!

來過兩間分店,服務都無令我失望,
店員見我地兩個又會主動問你是否Share食,並立即送上小分碟,
又會提醒出面下雨,都算幾貼心的服務。
為好大雨的關係,我們在店內邊食邊等停雨,
周日點主食可以任添餐飲(汽水或茶 果汁就只包一杯)
見雨勢弱了才走,最後我們飲了好幾杯才走,由店好多人食到無人,爽皮。

Granville Island Hong Kong
西環西營盤高街64號地舖





For Collaboration and Invitation,
Please send to : littlecatt@gmail.com
FB Page: Kawai / Small Talk Corner 
BlogspotTheZtyleBeautylifeFanPiece
BECB@BeautyexchangeOpenrice
She.comU lifestyleWeshare

You Might Also Like

0 意見

Like Me Facebook