。o゚☆。 黃色小盒主題Tea Set ❤ Shelter Lounge ☆。o゚

下午1:30

十個女仔九個半都喜歡食Afternoon Tea,
份量不大又可以吹吹水一個唔該可以呃埋LIKE,
我想,最後那半個唔想去大概都是怕甜怕膩同埋全年要減肥~哈!
如果加入左茶的元素,感覺健康點天然點,應該個個女生都抗拒不了~


早前,到了西環 Shelter Lounge 參加了Miss Tiara x Lipton 英式下午茶派對。
一來到就有用Lipton 紅茶沖的welcome drink, 有啖啖的荔枝味,夏天飲的確唔錯。
今日仲請到美女廚神 Kit Mak 為嘉賓,介紹一下 Tea Set 的各款食物。

呢個Tea Set 售價為 ($268 /2人份),價錢相宜且份量十足。
包括咸點四款,甜點四款,加埋英式鬆餅,咖啡或茶~
而且有幾款食物都是以茶入饌,喜歡茶味的朋友可以一戰!

最吸睛的是中間的茶包造型的曲奇,細緻地繫上茶包的標籤,充滿玩味。

英式鬆餅配以兩款果醬 Cream Cheese 及 藍莓醬,
藍莓醬粒粒晶瑩剔透,而且不算太甜,可為乾身的英式鬆餅加點濕潤感。

四款甜品中有三款都是有茶的元素,
包括了茶包造型曲奇,茶味不太濃烈,適合一開始就先吃,不然就被咸點蓋過了。
另外的是茶味Jelly,夏天食冰凍的Jelly超級爽,感覺輕盈不膩,加左酸味的水果,
好像在飲夏日特飲,so fresh!
最後是 茶味Cream Burlee ,自己覺得一般吧,因為面層的焦糖都溶化了,
蛋夠滑但實在太甜。

相對甜點,咸點更為吸引,黑魚籽煙三文魚包蟹籽蝦沙律酥餅都好鮮味,
蝦係超彈牙的,超好吃,至於煙肉蛋批夠惹味,少少的一件份量剛剛好,不會太飽肚。

最後仲有Kit Mak 教我地用不同的食材做自己的夏日特飲,
材料有已切片切粒的水果及經過蜜糖或冰糖糖漬果物,
可以根據自己的喜好加入紅茶中,自創口味。

大師的作品,可見加入不同的元素,樣子及味道都會不同,
屋企開Party 只要預先做好放入雪櫃,就可以飲到冰涼解渴又有益的飲品。

我極愛飲水果茶,所以把所有水果都放入去,茶味香濃又消暑而且水果也不難買到,
今個夏天可以自己做,總好過飲汽水吧!最後仲同Kit Mak 集郵,好開心啦!

餐廳有室外的地方,如果有風的話都幾寫意,
而且位於內街,附近只有零星小店,感覺輕鬆寧靜,好適合三五知己傾計。

Shelter Lounge
Tea Set  ($268 /2人份)
上環新街5-13號環球大廈地下A舖及1樓

以上活動 由 Miss Tiara x Lipton 提供



For Collaboration and Invitation,

Please send to : littlecatt@gmail.com

You Might Also Like

0 意見

Like Me Facebook