✿ CAFE食籠仔蒸鰻魚飯 ♥ 南駅 ✿

下午1:30

工作關係每個月都有一日會來筲箕灣開會,而對於我這新界人,
確實是很少機會去到咁入,所以每次做完正經事,都會食埋飯才離開!

今日揀左呢間叫南咫,是食星馬fusion 菜的,網上好評是健康版海南雞飯。


我揀呢間的原因其實不是海南雞飯,因為我平時都不太健康,
反而是因為這間店的落地大玻璃,既可以望到街外的風景,又可以好好隔絕外面的煩囂。


最後我揀了籠仔蒸鰻魚飯($68),大概要等十五分鐘才上枱,
粒粒飽滿的糯米飯上淋上甜甜的鰻魚汁,熱辣辣都幾吸睛,不過我覺得鰻魚汁不是太搭配,
因為醬汁比較稠身,不能流到每一粒飯那裡,第一口太多醬汁,但中間就開始乾了,
倒是鰻魚幾厚肉,骨又少,真係做到啖啖肉的感覺,可能其他兩款會好一點。

糯米飯煙煙韌韌粒粒飽滿,只是醬汁未能均勻沾滿飯粒,味道不算太突出。

蜜糖吐司($58)算是為這餐飯挽回不少分數,用的是甜甜的丹麥方包,氣孔比普通方包多,
所以焗得香脆鬆化,加上已切成條狀,方便用叉一件接一件的吃,沾點清甜的蜜糖,
不致於太乾太硬,做得比一般的Cafe 更出色就是。

最後的凍朱古力透心涼,冰塊不多,飲完又係時候返去再工作了!

餐廳定價屬於街坊價, 都幾吸引而且店員態度不錯的,只是旁邊都是知名的街坊小店,
要平有平要出名有出名,店家要突圍而出的話,相信要再多點選擇了~

南駅 Hainan South
筲箕灣筲箕灣東大街59-99號東威大廈地下13號舖 



For Collaboration and Invitation,
Please send to : littlecatt@gmail.com
FB Page: Kawai / Small Talk Corner 
BlogspotTheZtyleBeautylifeFanPiece
BECB@BeautyexchangeOpenrice
She.comU lifestyleWeshare

You Might Also Like

0 意見

Like Me Facebook