☼ 大大隻裹蒸糭 ♥ 稻香集團 ☼

下午1:30

未食五月糭,寒衣不入籠,

我家是非常傳統,所有冬天衫都仲未收埋,睇到都眼火爆!有糭食,即係真。夏天啦!
今年收到稻香嘅裹蒸糭券,憑券可以換兩隻裹蒸糭,仲有十蚊禮券(糭券售價$78/張)

裹蒸糭用密封的膠包著,去門市換糭時,
店員會放喺一個啡綠色環保保冷索袋內,回到家隔水蒸熱就可以食用了。

隔水蒸大概二十分鐘就可享用,糭葉是大片完整的,而且包得好實淨。


裹蒸糭超巨型,每次都要二人才吃得完,大大隻糭入面有瑤柱,肥豬肉,咸蛋黃等材料,
綠豆蓉都幾多,中晒我嘅喜好,唯一要彈就係米身比較淋,應該是糯米有浸過水(可令烚嘅時間加快)。

以前細個媽咪都會包糭,要買材料根本就是一場大龍鳳,好辛苦又熱,
事實上吃不完的,而家買來現成的應應節也有何不妥。
節日重要是家人相聚,相信大家也不會太計較吧~


稻香集團



For Collaboration and Invitation,
Please send to : littlecatt@gmail.com

You Might Also Like

0 意見

Like Me Facebook