寫於29/5 離開香港前 (Target Set)

下午1:09

今晚凌晨我又要離開香港啦~

我只係去澳門,星期五一定會返,因為星期五朝早約左政府CP,其實見佢都唔知為乜,
佢只係識叫我俾分,而我又最唔鐘意~我真係覺得佢愈幫愈忙.....
星期五見佢,隨口應承左佢要交的功課,而家仲係完全一隻字都未寫過,
因為我掛住做醫生大人份Mission Impossible,家下搞到火燒眼眉tim....

上星期因為不斷被挑機.搞到情緒差,失眠,感冒再加頭痛,所以開始食返Lyrica 75mg
本來諗住食兩個星期就唔食,但愈食就感覺愈差,頭唔再痛,只是唔舒服
星期五晚我沒有再食了任何藥物了

昨日見過醫生,以為佢會指責我自把自為,唔聽人講,點知....
佢講左兩句野,話要搞清楚我之前"up" o既野,慘啦!我之前真係痴得好癲,冇晒記憶自己講左咩
好想問過究竟/清楚,不過知佢唔會答,
之前講過我會信佢"只會揀我o岩o既題目",所以最後沒問了~


其實我的情緒已經好返了8899,以我個人認知感受同 4月時沒大分別

我發覺自己真的好勁,勁到自己都唔信
星期二o個晚身痕玩測字,我話想兩個星期內上返水平線得唔得?! ,佢話佢覺得有d難度wor
而家咪上返黎囉~有幾難~~~我聽日就帶埋掃把上船俾佢"掃玻璃"

Recent Target (已分先後次序)
1.完成CP份功課 (火燒眼眉-ing) 去到o個邊玩少一陣咁多啦~
2.完成死亡筆記 (其實未做完,但前o個排頭痛,冇心機搞住)
3.有時間睇埋本書~
4.完成之前寫在死亡筆記的Target

呢4個做完我都已經覺得自己好勁,因為件件都唔係小事,哈哈哈~


You Might Also Like

0 意見

Like Me Facebook