我遇上了抑鬱症 (六) 食中藥work唔work?

上午9:39

本來第(五)篇是會分享一下,我在第一任醫生身上學到的事
但因為最近太忙,所以先留下第(五)篇,稍後會補回的哦~(有拖沒欠呢)

5月10日,原來我已經停藥一個月了~

今日想分享一下情緒病睇中醫的經歷

原因是在幾天前,有病友對我說在看中醫,
這話題令我想起自己曾經在08年(左右)都有類似經歷

決定食中藥,是因為認識了一個很好的中醫
他是我朋友的師傅 (朋友當時在唸中醫)
其實我係唔鐘意食中藥的,因為中藥又慢又苦
對佢有信心是因為之前飲過他的藥方,
神奇地...明明我咳到嘔血咁滯都好返晒
(o個晚冇再咳~我之前仲睇左四次西醫囉)

我是中西藥一齊食的,但中間相隔了幾粒鐘
(中醫說要隔兩小時,我媽就要隔夠三小時)
當時我是吃完晚飯先食中藥,到臨瞓前再食獅子王的藥

吃了半年多,印象最深是吃了很久Seroxat CR 12.5mg,
已經俾我減下減下,減到每天吃1/4粒~  (註:獅子王知道我減的)
但仲有一大堆瞓覺藥未甩到

點知.....返去見獅子王時,佢cut晒我所有藥(連瞓覺藥都cut埋)
佢話"1/4粒同唔食冇分別,不如唔好食啦"
一唔食....瞓唔到...頭痛頭暈一齊出現,三日後,我又要再食返藥
仲要係由頭食返......
(我一瞓唔到就會痴線....如果加埋頭痛痴得仲厲害...因為我發病第一個病徵就是他們)

自從再食返藥之後,我就沒有心機再吃中藥了~
(結束了短短九個月的中藥療程)
之前配的冲劇仲o係屋企,阿媽有叫我飲返,唔好放o係度封麈
但我真係想不到原因再食返,老實說,單靠佢又唔可以戒到藥

而家我睇返,其實我當時有好多問題係"未曾解決"的,
如果真的俾我"-6地"戒晒藥,我估之後問題再出現時,我都會再次病發

(對於停左三次藥都唔得)我個人認為,
如果令你有情緒出現問題的元兇已經K.O.左,只係停/戒唔到藥,
你可以去找中醫,基本上他們都有經驗處理

但係如果你情緒又唔好,又瞓唔到,9,000幾個問題未K.O.的,
我都係勸你唔好對中醫咁大期望,因為未解決的問題随時都會出現俾個"surprise"
都係搵左專業人士幫手先啦~

如果大家對我文中所說的中醫有興趣,可PM我
因為他而家已經退下火線 (只是間中去教書/做義診),
他沒有在任何診所掛牌,只是在家中看診,所以不便留他的Contact哦
當時我配一個月沖劑約$450 (而家幾$就唔知)



 
Contact Me: littlecatt@gmail.com
FB Page: Kawai / Small Talk Corner

Blogspot
TheZtyleBeautylifeFanPiece

BECB@BeautyexchangeOpenriceShe.com

You Might Also Like

1 意見

Like Me Facebook