雨季來了~惹蚊的我又有麻煩

上午11:51

夏天一到亦標誌著雨季都開始了,除了流唔完的汗令到我好煩惱之外
同雨水一齊來的就是可惡的蚊,
我有問過媽咪,點解自己會咁惹蚊,佢話因為我是O型血,係會特別惹蚊的
如果係血型問題,我唯有認命,唔通去換血咩~

我真係好憎細蚊仔,記得我之前做催眠治療,醫生帶我去左一個地方,
著我形容一下環境,我第一樣形容的就是:"好多蚊呀!有冇搞錯"
當時佢聽到都笑,仲問我有冇帶蚊怕水.....

講完我同蚊o既關係,又係時候講下我最近入手的新玩具
它就是E'scent 香薰驅蚊噴霧了,蚊怕水我用過好多,有d真係好雷,好彩已經冇出
呢個新玩具主打係有香薰成份,不過我覺得最後都係冇分別,一定係香茅味行先




因為我的工作有時要出街的,有時環境都幾惡劣,d蚊蟲亂飛
所以我對呢個玩具都幾有期待的


加上不含化學成份Deet,連小朋友都可以放心使用~

試用了差不多一星期,覺得佢味道都ok,
噴完o個陣就真係香茅味,但係等多陣就開始有薰衣草味(但係好輕微)
o岩o岩噴完o個陣有少少立,但之後都ok,感覺可以接受~
o個幾日,蚊都好似怕左我,因為平時我企o係度十分鐘會咬到成身都係~
唯一唔好o既係個噴咀,真係"流流地",
我每次想噴o既時候,都係按噴咀o個隻手仲濕過要噴的地方




另外,以我多年俾蚊咬的經驗,如果想少d俾蚊咬,著衫方面可以著淺色d,
一來會散熱快d,二來蚊會"嬲"少d哦~
(黑色/深色衫係大忌~)

最後除了多謝BL的安排外,還要多謝Fanny 代為領取哦~


You Might Also Like

0 意見

Like Me Facebook