繼續走

上午11:20

上星期三返左醫生大人度覆診,繼續我未做完的催眠治療
唉!日光日白都喊,咩世界呀~真係好想知自己搞緊咩囉~
輔導,CP,醫生都整唔喊我,竟然催眠喊囉~

我.....連平時寫野本簿都冇帶到
次次簿一過他的手,就會睇好耐,時間係咁過,
(其實我都唔知佢睇緊o個時,我應該做d咩好~)
打機嗎?還是用電話上facebook好呢?
但看到他很認真看的樣子,又會就我寫的東西問我意見時
我真的不好意思說"嘻~我在FB中!"
所以基本上,我未見到他,已早早把電話都關上了

一個月前,我已經同醫生大人提過"我已經自己停晒全部藥"
本來以為好難捱的,點知比我想像中容易,頭痛是有的,但只是在頭一兩天出現
之後只剩下"失驚無神"頭暈暈暈~
唉!講起時仲要俾人話因為我少運動囉~激氣呀~

月中時,因為強烈頭暈,都有同醫生大人電話聯絡過
感激佢掉低睇緊o既病人,都先同我講完電話先
o係我心情好混亂的情況下,你的話令我"定"了下來,
(不過下次唔好講國語~)
我真係暈到諗住~~"算吧啦!你都係食返藥啦"

今次催眠令我想起的是近半年發生的種種事情,
原來全部我都解釋唔到的,唯一的形容詞是"痴膠左線"
連輔導都係咁講(當然他不是用"痴膠左線",是我自己粗魯)

至於關於停藥嘛!!
因為呢個決定是自把自為,我停左成個星期先出聲~
o係我唔太清楚他的觀點之前,我真的唔敢再講,費事俾他的怪反應嚇暈了
(我估唔會鬧得好勁,因為佢之前說過如果我冇咩事,10月應該可以停晒藥,而家只是提早了)
(##之前獅子王講過如果我唔事先通知佢,發生咩事佢唔會理,要我先食其果##)

由上次事件至今次催眠遇到的就是,當我看不到他的表情時,我就感覺很不安全啦~
(不安感在於我是在發表怪論,看到他的表情就知應該如何繼續,看不到就唔知點講~)

今次的分享到此,很多事在忙哦~我又要準備下次的功課了 XD
(下次會是6月中覆診哦!到時再同大家分享吧~ )


You Might Also Like

0 意見

Like Me Facebook