食飯除了是生理需要,亦都係心靈治療,我又開心返啦~

下午4:37

首先,我呢篇唔係抽水文,大家唔好多心~

最近見到熟悉的Blogger朋友說,因為想透過寫Blog而識到更多的女性朋友
但她發現事實上識到的比預期中少....呢個圈子亦比她想像中復雜(我同意的)
我個人覺得交朋友真的要講緣份,不是單單指的男女朋友,
其實有好多野都係緣盡的一日,與其去計,倒不如好好的對待對方
當然,如果俾我發現有人立心不良,我都係唔會再俾機會佢,
呢個係我一直的做法,由始至終都沒變的~

可能我的性格是傻下傻下,呢個性格的確令到我較容易識到新朋友
係一年多的寫Blog日子,亦有幸識到一班朋友仔,
其中一位就是今晚同我一齊食飯的朋友 Fanny ~
因為我地住得比較近,所以有時都會互相幫忙Pick up試用品

上星期我情緒真的糟透了,亦做了很多錯事,走了去淋雨,又上天台坐,
令到很多朋友擔心,真的很對不起,我亦已經受到教訓,患上了感冒

星期日晚,約了Fanny在屯門市廣場的Sasa等
真樣衰,我常常在市廣場蕩失路的,而家裝修緊情況就更加離譜,
Sasa沒有搬舖.所以我還識路~
因為唔熟路,所以由Fanny發版,去了三樓的Riso,
我要的飯ok 啦! 意式飯都是濕濕的~



食完之後我地去左糖圓園食甜品,竟然有我最愛的棉棉冰,
上次o係元朗搵唔到,今次點都要食返~
呢度有好多隻味,我真係揀左好耐先揀到~


食完之後,去左大眾搵書,因為Fanny有會員Card有95折,
搵到本書原價$93,但去到Cashier話本書冇95折,
因為已經折左,最後用左60幾蚊就買到~~哈~


最後俾大家睇下我d負能量指數,要看的是白色的那一塊水晶,
它會吸走人的負能量,它會由本來的白色變到黃黃黑黑的~
我真係好厲害~一個星期之嘛~~~



You Might Also Like

0 意見

Like Me Facebook