夏天就是要夠爽,腳仔都唔例外~

上午10:32

踏入夏天,護膚品當然要換上爽身的,Lup/厚身的都係時候休息下了
除了面同身會出汗之外,其實腳仔都會出汗,搞不好的話,亦會有機會得到香港名物--"香港腳",所以保持腳部清爽是不容忽視的~

最近有機會用了由Enid台灣美妝專門店代理的的footpure 鞋蜜粉
就看看它和我之前用的"蛇粉"(即是泰國出的爽身粉)有什麼分別吧~

今次我試用的是鞋蜜粉是無味的配方,
不要看它小小的只有10g,我估計它可以用上三個月呢,因為每次只要用很少(約0.2g)




口有點大,粗心大意的我,有時會倒了很多



真的不好意思把我的臭腳板拍照放上來,所以用手代腳,試試它的顏色是否很突兀




試用了這個鞋蜜粉去代替"蛇粉"差不多一星期了,
只是用了標準份量(0.2g)就可以做到清爽的感覺,汗真的少左(其實係吸走左)
平時用蛇粉我要落好多先有效,蛇粉價錢可能會比呢個平少少,但用量方面就多d
而呢個鞋蜜粉我覺得最正的地方:
就係鐘意幾時除鞋都可以.唔會一撻撻白色粉,唔知情o既真係會以為你唔知"生埋d咩野"
所以我用完呢個會捨蛇粉轉用鞋粉囉~~

講左咁耐,好似未講幾多$,我呢支係細支裝只係$39大元,而大支裝就$86 (特價$78)
仲有好多香味 (例如玫瑰,桂花,薄荷,薰衣草等)不過我諗冇人會去聞下香唔香囉~哈哈哈!!!!
有興趣的可以去Enid台灣美妝專門店門市呢,而家除了銅鑼灣有分店,旺角潮流特區亦開張了

最後為大家送來防止香港腳的小貼士吧~
1.記得沖完涼,同埋游水後都要徹底擦乾腳部,連腳趾la 都要保持乾爽
2.如果腳汗多,可以用止汗劑
3.用吸汗效能好的材料造的襪,建議棉質,尼龍的則可免則免了
4.可以的話,著涼鞋會比皮鞋通風


Enid 台灣美妝專門店(按我到website/Facebook/Blog)
地址: 香港銅鑼灣波斯富街96-106號寶明大廈3樓A室
(852) 2117 4227


You Might Also Like

0 意見

Like Me Facebook