(。・ω・)ノ 救救大肚腩 ♥ FACE IT - Rejuvenation Solutions ♥

下午1:30

減了四十磅,要見人的面部自然是重災區,但因為我定期會做做hifu及thermage,
所以問題已由面部成功過渡到身體上,手臂嗰啲拜拜肉同肚腩上的鬆弛位,
事實係非常礙眼,只是平時唔敢露腰,無咩人知咁解!

今日趁早放工就去了 Face it 搞搞佢

一入門口已經有Welcome tea!

填好問卷就可以見顧問

因為我一直有做Hifu 的療程,對於呢個療效係非常有信心而且了解,
所以不用想就決定用Hifu去改善,二揀一肚腩定手臂,
天氣熱背心多,反而中空裝好少著,開始時係揀手臂,
但顧問睇左之後話皮下脂肪唔夠厚,所以做唔到!
其實都有點失望,另一方面又會覺得好細心安全,貪靚都要注意安全!
雖然了解,但也要簽同意書~

房間簡潔,感覺乾淨

呢部就係Hifu,做身體係用13mm 的機頭

最後就決定做肚腩位,我的大肚腩要出來了!
治療師會先塗上啫喱,之後就換用上了13mm的機頭,
原來先前左度右度,就係要知道我皮下脂肪夠否13mm,
因為不夠脂肪的話就會傷及肌肉層,造成破壞

我個肚腩仔對熱感不太敏感,所以成個過程都幾舒服,係要揭開個肚仔有啲尷尬啦!
做完真係無紅無腫,感覺上平伏左!

本來打算影對比照,但我晚晚返到家都食飽飽所以影唔到,
不過就真係Firm左唔少,如果做到手臂就好了!殘念也!

HIFU 簡介
超聲波技術透過聚焦超聲波能量凝結點深層穿透,無損微痛,刺激膠原大量新生,構建全新的膠原蛋白纖維網,從皮膚底層給肌膚增強彈性。 獨有多層治療頭 能選擇連續發放2層或3層的 Hifu 熱點,令治療時感覺分散,提高治療時的舒適度,更能量精準在同一位置,在輪廓邊位或眼周邊作補充作,袪紋尤其見效 更精準的熱點 精準的熱點令較少熱力影響神經線,令治療時感覺更舒適,治療更安全 修身療程 擁有13mm身體頭,有效在修身緊膚,是最新的修身技術

以上療程由 Face It 提供
更多資料,可按連結至 Face It Facebook 


For Collaboration and Invitation,

Please send to : littlecatt@gmail.com

You Might Also Like

0 意見

Like Me Facebook