゚・ღ 雪糕三文治。大隻仔失蹤了 (。◕‿◕。) Stacks ღ・゚

下午1:30

知道大隻仔o係旺角開左雪糕三文治店,
咁我同朋友都唔執輸,趁住在旺角食飽飯後就去左試試,
其實唔算好難搵,就是在廣華醫院對面o個個商場,不過我地都兜左成個圈....

終於去到,大隻仔唔喺度,集唔到郵,扣三分!!

雖然大隻仔不在,但係店員都好大隻,見到佢地整雪糕係現晒手筋!
雪糕都幾多口味,亦都幾特別的,例如有果撻,生日蛋糕等少見的味道,
店員不停俾我地試味,視乎所選雪糕而定價,以$38-48的甜品來說,
我覺得安排試味是必需的!哈!



都試左生日蛋糕同果撻,味道都幾像真,
不過,最後 雪糕我揀左玫瑰味,因為我自己本來就情有獨鐘,
而且供應期最後幾日,唔食就無,
淡黃色的玫瑰雪糕有片片玫瑰花瓣,味道都幾清,奶感較重,但就唔係粉紅色

有餡當然有皮,夾餅都有好多款可以揀,最特別就係夾 迷你菠蘿包,
而店員說會先烘熱,所以一熱一冷都應該幾過癮!不過我食左飯,所以都係叫夾餅!
夾餅可以上下唔同款, 我揀左榛子醬,同埋雙重朱古力!
榛子醬淋淋的,有點似Mrs.Fields 的出品,我自己就比較喜歡雙重朱古力的脆口感,
其實都幾大個,雪糕成個網球咁大,所以都幾飽的!

雪糕三文治以紙袋包著,因為雪糕都幾大個,所以初時都幾難當三文治(包及餡)一齊食,
會先用上匙羹,吃了少半雪糕才可夾埋一齊食,
不要少看那個紙袋薄薄地,但都可以隔到已溶化的雪糕,另加紙巾,
食到最後都不會整到成手都係,都幾乾淨的!

打卡會送一個Topping, 整體味道不過不失,
作為街頭小食我覺得還好,至少店舖在半室外的地點,不會在街旁邊食塵,邊食雪糕,
不過坦白說,最近有好幾間類似的店舖出現,所以新鮮感已立馬減少,
相比之下,就不算是必食那種!!


Stacks
旺角百利達廣場11號舖



For Collaboration and Invitation,

Please send to : littlecatt@gmail.com

You Might Also Like

2 意見

Like Me Facebook