.。₀:☆ 很想要吧 ♥ 抹茶×芝士 ♥ 半熟工房 ☆:₀。

下午1:30

早於多個月前,Kawai 已品嘗過半熟工房的半熟芝士蛋糕及芝士撻。
老實講不是我杯茶,因為本身我就唔太受得起芝士這種食物,自然地覺得幾膩,無可能連食一個以上吧!



基於個人口味,芝士蛋糕芝士撻我都無特別去寫食後感,
就如唔食榴槤嘅,學咩人寫榴槤甜品一樣,錯晒!

知道銅鑼灣店開張,並會售賣之前曾限量訂購的抹茶芝士餅,
配搭上好像比芝士蛋糕較輕盈,令我都躍躍欲試!

佢分左兩個大小,大嘅一盒十個,小的就只有五個,大小如肥皂吧,
其實都幾喜歡呢個設計,分著吃最方便

切開的抹茶芝士蛋糕,明顯分了兩層,上層係半熟蛋糕,而下層則是海綿蛋糕!
海綿蛋糕氣孔平均,濕潤度良好,而半熟部分,口感竟然有點像多年前的伊滕家芝士餅,
不過就更為濕潤,加入左香濃的抹茶口味,感覺更為清新不膩,
相對來說,我幾喜歡呢個口味!

當日仲買左抹茶半熟芝士撻,翠綠色微拱的造型,真係令人食指大動呀!

我都係見到啱啱出爐熱辣辣先買,買左後就立即急不及待的在店內享用啦!相比芝士撻,佢口味清新啲,連撻皮都帶有抹茶香,內餡濕潤但未至流心狀態,芝士味就比較淡,亦沒有酸味,感覺兩者平衡尚算得宜,如果怕漏呢個都唔錯

半熟工房
銅鑼灣駱克道520號地下
尖沙咀金馬倫道6A地下


 
For Collaboration and Invitation,
 

Please send to : littlecatt@gmail.com 
FB Page: Kawai / Small Talk Corner 
BlogspotTheZtyleBeautylifeFanPiece
BECB@BeautyexchangeOpenrice
She.comU lifestyleWeshare

You Might Also Like

0 意見

Like Me Facebook