。o゚☆。 充滿童話感的韓式Cafe ♥ L'attitude。☆。o゚

下午1:30

完成一星期繁忙工作後,星期五來到L'attitude 西環店食過飯。一早已知道呢間店係走少女夢幻風,西環店比尖沙咀分店更大,更多地方可以走動,食物選擇更多元化(有咸食)。果然,一入門口已經被大大個的公仔所吸引著,超打耳!店內仲有好多好多公仔陪食,完全係女生會喜歡的Cafe啦。

室內的天花裝上幾個大浮雲,好夢幻又特別,還擺放了一隻比人還要高大的巨型店舖專屬熊公仔,皺眉的樣子真係好可愛,我都忍不住同佢影左好多相!
我地拎住公仔影左好多好多相,燈光靚,加上侍應非常識做又細心,見我哋兩個拎住公仔自拍,就即刻行過嚟話幫我地揸機,未見野食心情已經非常好。

卡邦尼溫泉蛋扁意粉夢幻版$108
夢幻版比普通版本貴$10,分別就係醬汁入面加入了新鮮的紅菜頭汁,所以夢幻版係粉紅色的。配合水波蛋及三文魚子一齊食,口感更為黏身,三文魚子在口中爆破時,更添鮮味。整體上同一個普通卡邦尼沒大分別,細心吃會吃到多一份甜味而已。

Rib Eye Steak $198
呢個定價比較貴,但上到台覺得都抵食的!因為塊扒真係好大份,差不多男生的1隻半手掌的大小,肉質有咬口肉味都夠香濃,切開仲有一抹粉紅,留有適當的肉汁不會過熟,感覺都唔錯。加上輕烤過的蔬菜,感覺更平衡,食清碟呢!

食完正餐,又係時候揀甜品,一早我已揀定好可愛的  Panda Attack $50
用棉花糖整到像雲一樣可愛又肥嘟嘟的面頰,眼耳鼻係用朱古力片砌出黎,肥o都o都就係有meet佢一下的衝動。

影完相,可以meet佢面珠仔啦。棉花糖比我出面食的少甜,不會溶得好快,甜絲絲的可以食得完(我之前o係出面食甜品,已經好多次食唔完d棉花糖,仲搞到隻手痴笠笠!)。食完棉花糖,下面係朱古力 x 牛奶 Swirl 的雪糕,朱古力好香好濃質感比較實淨,而牛奶味夠滑溜,兩者的溶化速度有點不同,中間仲有d 朱古力脆脆,增加口感。

整體來講有點貴,不過影左咁多相都抵,加上侍應好細心,知道食棉花糖會用手就一早準備好即用的濕紙巾,不用食完張羅,成餐飯都食得好開心,回憶都值返晒!


L'attitude

西環堅尼地城卑路乍街68號Imperial Kennedy地下2號鋪
尖沙咀金馬倫道19號地下A舖





For Collaboration and Invitation,

Please send to : littlecatt@gmail.com

You Might Also Like

0 意見

Like Me Facebook