♥ 創意無限 ♥ DIY捲紙賀卡 (。◕‿◕。) Artailor♥

下午1:30

Kawai 自問自己都幾有手作的天份,
話說六月的某一天,收到 Artailor 寄給我的 DIY 捲紙賀卡套裝,
捲紙一直都好想試,不過覺得材料都比較難買到!!
那些幼幼的紙條,還有那個捲紙用的小工具,
我這麼喜歡逛街,也沒見過有得賣,所以收到份外的開心!


終於等到星期日,可以拆出來試下玩!! :)
入面的材料係足夠做到一張立體的賀卡,份量都是零零碎碎的!
不過,要個別買的話,我想要做很多份才可以把全部材料用光,
某程度上,材料包對於新手來說是有一定的優勢,方便份量又易預算!

要完成一張卡,除了材料包外,也需要自備一些工具,
如Marker筆,界刀,剪刀,白膠漿,雙面膠紙等 (也是很容易就找到工具)


新手必需的製作指南... (笑!)

先畫好禮物盒的位置,
空白位置可利用材料包提供幾個不同的插圖,不過我.....

一拎起支Marker 就開始畫自己想畫的野....
(呢支筆,當年一個人去旅行,等車好悶就把行李箱畫晒花....)

完成左底卡就開始捲紙了,第一次捲都有少少手忙腳亂,
捲紙的筆記寫得清楚簡潔,所以好快我都完成到!!
望望鐘,時間用了大概30分鐘左右啦!

之後就係拉卡的部份,初初接觸難免覺得有點複雜.....

貼埋厚身的雙面膠紙就完成了,試拉了幾次,估唔到都幾順,唔會覺得KICK!
有點意想不到!因為平時街買到現成的賀卡,間中都會KICK下,但這個明顯順暢!!

好啦!俾大家睇下完成圖啦!都幾可愛啦!
本來想送俾mentor,但可能又唔捨得!哈哈哈!

一向都說創意這回事,你識條蔥咩?!
不過,我覺得自己條蔥好靚 :)  DIY 最重要是享受當中的過程!!
最後用了約50分鐘就完成了!!
因為本人的專注力只有個多小時,太長時間,就會沒心機了!!
以上產品由 Artailor 提供
更多有關資料,可按以下連結至 Artailor Facebook  






For Collaboration and Invitation

Please send to : littlecatt@gmail.com
FB Page: Kawai / Small Talk Corner 
BlogspotTheZtyleBeautylifeFanPiece
BECB@BeautyexchangeOpenrice
She.comU lifestyleWeshare

You Might Also Like

0 意見

Like Me Facebook