(。・ω・)ノ 2015香港龍舟嘉年華 x 生力啤酒節 ♥

下午1:30

記得多年前我都有去爬龍舟,不過比賽呢,我就沒有參與過了,
我是好怕曬的人,平時操龍都會選夜晚的時間.....(暈!)
有參與過,自然每年都會留意電視的轉播,看看朋友們的成績嘛....

上星期六,受邀請來到香港龍舟嘉年華2015 x 生力啤酒節 
主辦單位還一早寄上Press Kit 及 換酒卷~~~


咁我唔飲酒,可以做咩呢?!
原來除了飲啤酒外,仲有其他精彩的節目在進行! 要不是太熱,我應該會留久一點!
我去到時,台上有樂隊,Redaholic 在表演,氣氛超好~

旁邊也有不同的體驗區,包括試下爬龍舟啦~
相信這位男士,也有我第一次爬龍舟的感覺,是位置不好坐....哈哈! 

仲有影相的位置哦~


我都影左相同換左啤酒,每杯都有0.5L 架!
大熱天時有咩好過飲啤酒,不過唔飲得都係飲少少就好啦!
*飲酒後記得不要開車*

每晚都會有重量級的歌手表演,今年有Ella, 糖妹,岑寧兒,LMF, Supper Moment....

Supper Moment、LMF、RubberBand、糖妹、岑寧兒等
Source: http://timable.com/zh-hk/event/880971 | Copyright © Timable
我自己就好喜歡岑寧兒的歌聲,溫柔又舒服~~
今年錯過左,下年留意啦....  :)

活動:香港龍舟嘉年華「生力啤酒節」
日期:2015年7月3至5日
時間:12nn - 9:30pm
地點:尖沙咀東部市政局百周年紀念花園

以上活動由 新傳媒 邀請



For Collaboration and Invitation,
 

Please send to : littlecatt@gmail.com 
FB Page: Kawai / Small Talk Corner 

You Might Also Like

0 意見

Like Me Facebook