14日保證,無痛清黑頭粉刺--b.liv off with those heads

下午1:30

"黑頭"對於一眾愛美的人來說都像一個詛咒,好像永遠離不開
用盡一切方法都好似只會有暫時的好轉,但轉頭又見到佢
仲係年紀輕時會用鼻貼,但有說會令毛孔鬆弛,去到呢個年紀,最驚就是呢個Terms
針清又好考師傅的技巧,暫時來說我真係次次都搞到感動都喊~

最近有機會試上了B.liv的黑頭再見淨化o者喱,
佢標榜的是14日無痛清黑頭,仲有Money Back保證,
唔使敷.唔洗"摔".唔洗等佢乾,只係一個步驟就可以搞掂,
呢14日,Kawai 真係難得的努力,期待同大家分享我的效果呢~








來自美國的Cellnique Cosmaceutical (USA) INC. 旗下品牌, 在新加坡製造
佢可以o係莎莎買到呢, 價錢的確係貴左d $360/30ml
一拎到貨已經急不及待要試上面了,產品亦印有"有效日期",去到2013年哦~
產品質地是透明o者喱,晚上用完可以立即去瞓覺覺豬~
唔洗等,o岩晒我呢d人,我係驚一陣瞓著左過晒時就大鑊了~


產品上面之後有少少涼涼地的感覺,亦好快吸收晒,唔會有Lup的感覺,不會影響之後的護理步驟哦~


勤力的人有福了,又係時間睇下我用完係未咁work~
呢14日我真係冇"吱"過佢,已經清左大半,我好滿意佢o既效果,係100%回購之物呢

除了清黑頭外,我發現用佢o既日子,我T-zone位的面油亦減少了,完全係額外收穫呀!!!

有了它,我不用再做草莓一族了~



Contact Me: littlecatt@gmail.com
FB Page: Kawai / Small Talk Corner

Blogspot
TheZtyleBeautylifeFanPiece

BECB@BeautyexchangeOpenriceShe.com

You Might Also Like

0 意見

Like Me Facebook