o゚☆。 稱職的白色情人✿ 糖太子甜品 。☆。o゚

下午1:30

白色情人節,睡醒已經是中午時間,真的懶洋洋!!
因為要做 Facial ,所以換完衫,什麼也沒吃就趕住出去!
去到仲有大半個小時才夠鐘 (又計錯時間),咁就去食個Lunch先啦!
油麻地地鐵附近都有幾多野食,打邊爐都有,日光日白一個人都係算吧啦 :p

最後我被呢個餐廳吸引左....
Kawai 對法式白木屋一向是零抗拒力,
加埋透光玻璃的話,我是90%會幫襯啦.....


價錢方面,平均40-50元就有一個主菜,包埋餐茶同湯,都算合理的,
甜品就大概30-50元左右,賣相也是不錯的~

一坐低先覺得自己真餓,又是趕時間不懂/忘記肚餓!
好快就揀好我的午餐 -- 香辣蜆肉炒意粉
上台都幾快,大概8分鐘就到,現煮有煙,意粉煮得恰到好處,沒有過淋的感覺,
調味方面都幾辣,雖然沒有明顯的辣椒籽,最後我都要叫杯水飲.....

餐湯是忌廉周打魚湯
其實我是不飲白湯的,因為我好久之前在某Cafe飲過用奶粉沖的.....
呢個一定係煲的,溫度是適合飲用的微暖,口感濃滑,感覺不過不失

當日的花茶是玫瑰花茶,一上台,嘩!為什麼咁深色的!??
飲落玫瑰花也有淡淡花清香,不過就明顯有預先加了糖.....

甜品方面,可能因為食飽左,同埋選擇多,真是有點花多眼亂
窩夫又乳酪,樣樣都想試,但甜品胃只有一個,
最後決定要了紅孩兒
材料有紅豆,朱古力雪糕,小丸子,椰汁,小丸子份量多,
口感煙煙韌韌帶點彈牙,感覺比許xx好吃,
朱古力雪糕香濃中間有點點朱古力碎片,不過也很快溶

紅豆也是煮得剛剛好,沒半點淋到爛的感覺,中間有咬口的,大顆有紅豆香!
總括來說,這兒很適合女生 或 小情侶 來用餐, 
環境雅致而價錢也屬於相宜, 是非常稱職的白色情人~~



糖太子
油麻地砵蘭街76號地下 2563-1678




For Collaboration and Invitation,
Please send to : littlecatt@gmail.com
FB Page: Kawai / Small Talk Corner
BlogspotTheZtyleBeautylifeFanPiece
BECB@BeautyexchangeOpenrice
She.comU lifestyleWeshare

You Might Also Like

0 意見

Like Me Facebook